Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du vinteren?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du vinteren?
Ja! Jeg elsker snø og is, og synes vinter er nydelig. 47 48,96%
Nei. Vinter er vel byrden vi må bære for at vi har olje. Kan jo ikke få alt heller. 47 48,96%
Årstider? Huh? Det har jeg aldri tenkt over. Går det an å bry seg om sånt? 2 2,08%
Det angår meg ikke - jeg er heldig og bor utenlands, hvor vinter ikke er et issue. 0 0%
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 13:04   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du vinteren?

Vi har nådd 7. oktober, og jeg er igang med iskalde føtter. Høsten er fin, en nydelig og praktisk årstid. Frisk luft som er god å puste i, regn som gir fine dammer å plaske i, det kreves lite vedlikehold av hagen osv. Dessverre blir høsten etterfulgt av vinter, og nå synes jeg å kjenne at den nærmer seg. Jeg hater vinter. Virkelig. At det er kaldt er guffent. Mye verre er det imidlertid at det blir glatt og vanskelig å komme seg frem. Det oppstår kaotiske situasjoner (biler som sklir av veier, stygge ulykker, tog som står og folk som ikke kommer seg hjem fra jobb). Grusomt. Fra januar til mars befinner jeg meg i en klimadepresjon, hvor jeg ikke har lyst til å gjøre noe som helst som innebærer å gå ut av døren. Jeg vil helst ha hjemmekontor, ikke gå på kino, ikke møte venninner. Rett og slett pyton.

Er det flere som har det slik? Eller er dere en gjeng Ola Dunk-er som freser rundt på ski, med anorakker og Kvikk Lunsj, og synes snø er vakkert og vinter en tid for uteaktiviteter?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.