Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er helgene bare topp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-08, 15:36   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Er helgene bare topp?

Er det bare jeg som synes helgene kan være litt pes?

Jeg har jo stått fra som DårligMorTM før her føler jeg, så jeg kan jo bare kjøre på videre.

Men jeg synes helgene kan være litt slitsomme. Det er liksom noe i det at man må "finne på" noe i to dager. Å være hjemme å gjøre ingenting med to små synes jeg blir.. litt "slitsomt". Hannah er aktiv og trenger utfordringer, på ulike måter. Samtidig er jo Peder såpass liten enda, at han begrenser litt ting.

Det som kanskje er essensen her er jo at mannen stort sett bruker helgene til å komme litt i mål her hjemme. Vi flytta inn i nytt hus for 3 år siden, og enda er ikke alt helt klart. I sommer har det vært mye veranda og sånn, nå er det garasje og en del småting som må ordnes.
Siden han har 100% fast jobb i tillegg til eget firma, så må dette gjøres i helgene.

Jeg og barna er en del sammen med mine søstre og mine foreldre, men det blir jo litt traurig i lengden det og.

Kan noen komme med tips om hva de gjør i helgene? Til opplysning er Hannah 3 år og Peder 8 mnd. Så alene på shopping er ikke heeelt ideelt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.