Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan lære seg til å i allefall klare å gjøre husarbeid?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-08, 14:02   #21
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan lære seg til å i allefall klare å gjøre husarbeid?

Begynn med gangen, er det noen lure skaper/hyller/bokser du kan kjøpe for å få ting litt oppover? Kaste kaste kaste!! Sesong-sko settes vekk.

Stue: rydd og kast - så vask. Sikkert en del gamle aviser, regninger som er betalt som skal legges vekk, klesvask som skal bort. Og igjen, system på faste ting, og en kurv til div. Kaste kaste!!

Bad: kaste, hive på vask - vaske.

Kjøkken: mannes domene

Soverom:skifte på seng, bokser og esker til lagring av ting unger senga, sikkert masse å kaste!!

Rommene til unga: Jeg sjekker ca 1 gang pr uke, og kaster masse skrot hver gang. Ødelagte leker kastes, "for små" leker resirkuleres, for små klær - uff.

Kjelleren tar en når en har behov, og nå måtte jeg nesten le, for når har en egentlig behov for en ryddig kjeller.. Aldri, er mitt motto!

Heldigvis har vi henger, som vi fyller opp jevnlig og kjører vekk, beste investeringen vi noen gang har gjort!!

Lykke til!! hilsen ett seriøst rotehue!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.