London med baby og treåring
Mannen og jeg skal til London sammen med Snupp på tre år og Mini, som da vil være fem måneder.
Vi skal bo i leilighet like ved Hyde Park, skal fly omtrent midt på dagen og er flinke til å reise relativt lett. Jeg lurer likevel på et par ting:
- Londontuben er jo ikke kjent for å være veldig vognvennelig. Jeg antar at det derfor er idioti å tenke på å ta med seg dobbeltvogn. Vi har en TFK som jeg har planer om å ta med men jeg er usikker på om vi bør ta den med som bagvogn eller sportsvogn. (Jeg kommer dessuten til å ta med en Ergosele som både Snupp og Mini kan sitte i og mannen er dessuten en dreven skulderbærer.)
- Mini kommer til fortsatt til å fullammes på det tidspunktet og hun er ikke spesielt flaskeglad av seg, i alle fall ikke hvis jeg er i nærheten, så jeg må derfor amme mens vi er på farten. Engelskmenn er vel ikke spesielt ammevennelige, men er det likevel greit å amme offentlig hvis jeg "skjuler" meg og dessuten er diskret? (Restaurantamming antar jeg at utgår, men er det noen som vet om/hvor det eventuelt finnes ammerom?)
- Vi har planer om å ta turen til London Zoo, en kanaltur, hvis været tillater det, muligens en tur på London Eye og selvfølgelig en tur innom Hamley's, og ellers er planen å ta det som det kommer. Er det noen som har tips til andre morsomme barneutflukter?
- Vi har mulighet til å spise alle måltider "hjemme" men jeg tar også gjerne i mot tips til barnevennelige restauranter.
|