Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London med baby og treåring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-08, 21:13   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

London med baby og treåring

Mannen og jeg skal til London sammen med Snupp på tre år og Mini, som da vil være fem måneder.

Vi skal bo i leilighet like ved Hyde Park, skal fly omtrent midt på dagen og er flinke til å reise relativt lett. Jeg lurer likevel på et par ting:

- Londontuben er jo ikke kjent for å være veldig vognvennelig. Jeg antar at det derfor er idioti å tenke på å ta med seg dobbeltvogn. Vi har en TFK som jeg har planer om å ta med men jeg er usikker på om vi bør ta den med som bagvogn eller sportsvogn. (Jeg kommer dessuten til å ta med en Ergosele som både Snupp og Mini kan sitte i og mannen er dessuten en dreven skulderbærer.)

- Mini kommer til fortsatt til å fullammes på det tidspunktet og hun er ikke spesielt flaskeglad av seg, i alle fall ikke hvis jeg er i nærheten, så jeg må derfor amme mens vi er på farten. Engelskmenn er vel ikke spesielt ammevennelige, men er det likevel greit å amme offentlig hvis jeg "skjuler" meg og dessuten er diskret? (Restaurantamming antar jeg at utgår, men er det noen som vet om/hvor det eventuelt finnes ammerom?)

- Vi har planer om å ta turen til London Zoo, en kanaltur, hvis været tillater det, muligens en tur på London Eye og selvfølgelig en tur innom Hamley's, og ellers er planen å ta det som det kommer. Er det noen som har tips til andre morsomme barneutflukter?

- Vi har mulighet til å spise alle måltider "hjemme" men jeg tar også gjerne i mot tips til barnevennelige restauranter.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.