Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er akseptabel ventetid på svar på en klagemail?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-08, 11:42   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva er akseptabel ventetid på svar på en klagemail?

Jeg tar buss hver dag med Lillebror sittende i Zappen. Stort sett går det greit, men er vi uheldige må vi stå over en avgang grunnet full buss (men det kan ingen lastes for).

Men så er det på spesielt en avgang om ettermiddag det er satt i turbuss! Den har en høy og bratt trapp opp og det er ingen plass til vogn/rullestol/rullator mm. Bare en smal midtgang med seter på hver side. Derimot er det en do der.

Forrige torsdag sendte jeg en klagemail til busselskapet. Jeg var ikke ufin eller kjeftete. Jeg forklarte hva jeg var misfornøyd med og avsluttet med å spørre om hvorfor det settes inn busser som er beregnet på langturer.

I dag er det fredag uken etter og jeg har ikke fått svar. Hvor lenge er akseptabel ventetid før jeg sender en purremail?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:59.