Sv: Shamus barnetøy
Opprinnelig lagt inn av Millis, her.
Hva jobbe? Har du virkelig tid til det?
Du er så flink!! Hadde jeg vært rik skulle jeg kjøpt utelukkende alle klær og vesker fra din kolleksjon
Nei, jeg har ikke tid til å jobbe... Seriøst ikke.. men jeg må.
Så snilt sagt av deg da!
Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.
Shamu!
Jeg må bare si at jeg elsker både klærne, de kreative navnene og historiene til klærne dine, virkelig noe spesielt, dette.
Tusen tusen takk for fantastiske ord! Det varmer veldig! Takk!
Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.
Shamu, har ikke kommunen din et eller annet opplegg for gründere? Og da spesielt kvinner som vil starte noe selv? Får du kurset deg i forretningsførsel, er det jo bare å kjøre på.
Melder meg på PC-veske-lista, hvertfall!
Atte, jeg er elendig på slike ting og blir vettskremt med tanke på å være selvstendig næringsdrivende.
Blir det en flopp, blir det jo en økonomisk utfordring vi ikke har mulighet for å ta sjansen på.
Bare tanken på skatter, moms og avgifter gjør meg vettskremt. Hvor mye sitter man igjen med til slutt? Og er det da verdt det?
PC veskene er i hodet mitt, og de kommer etterhvert. hehe..
Må bare få bestillngene under kontroll, samt få orden på den nye hverdagen om snart møter oss.. tidsklemma osv.. 
Opprinnelig lagt inn av Cron, her.
Jo det har vi faktisk i stavanger kommunen...og jeg kjenner en som jobber der Så shamu min gode gode venn, jeg skal fritte han ut på julebordet i november på vegne av verden herligste retrodesigner

You do that.. det er jo alltid spennende å høre hva dem sier...
Gode du!