Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvilken motivasjon hadde du sist du drakk alkohol?
Sug/ avhengighet 2 1,33%
For å sove bedre 1 0,67%
Hadde egentlig ikke lyst på, men situasjonen gjorde at jeg følte at jeg måtte 7 4,67%
Hadde ikke planlagt å drikke alkohol, men situasjonen gjorde at jeg fikk lyst på alkohol 11 7,33%
Var vel planlagt fordi jeg skulle ta del i en situasjon hvor alkohol gjør at jeg har det gøyere 29 19,33%
For smaksopplevelsens skyld 44 29,33%
For kombinasjonen av mat og vinsmakingsopplevelsens skyld 36 24,00%
Dustepoll 20 13,33%
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 21:34   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken motivasjon hadde du forrige gang du tok deg et glass øl/ vin /brennevin?

Avledet fra alkoholtråden. Sist gang du drakk noe alkholholdig, hviken grunn veide tyngst for valget av drikke?

Isj, jeg er for treig, brukte mer enn 10 min på å legge inn pollen.

Alternativene var omtrent slik:

- Sug/ avhengighet
- For å sove bedre
- Hadde egentlig ikke lyst på, men situasjonen (vennemiddag/ fest/ lønningspils) gjorde at jeg følte at jg måtte
- Hadde ikke planlagt å drikke alkohol, men situasjonen (vennemiddag/ fest/ lønningspils) gjorde at jeg fikk lyst på alkohol
- Var vel planlagt fordi jeg skulle ta del i en situasjon hvor alkohol gjør at jeg har det gøyere
- For smaksopplevelsens skyld
- For kombinasjonen av mat og vinsmakingsopplevelsens skyld
- Dustepoll

Sist redigert av daffy : 27-10-08 kl 21:56.
daffy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.