Sv: Anbefal en god dekkstift.
Opprinnelig lagt inn av Azi, her.
Elin, jeg er ikke her for å krangle om hvilket penn er best. Det er vel en og hver sin smak. Men når man jobber en plass der vi har tilgang til fleste merker og prøver de fleste, så ser mann selv hvilket produkter er mindre gode enn andre!
Har normal hud forresten!
Det er ikke krangel jeg er ute etter heller, men informasjon. Jeg bruker Touché Eclat og har veldig god erfaring med den som både highlighter og concealer. Men det er meg. Antakeligvis fordi jeg ikke har problemhud, og fordi huden min er normal, men blir fryktelig når jeg er på jobb.
Jeg har også i 13 år jobbet en plass hvor vi må holde oss oppdatert på kremer og sminke,og hvor de fleste har en genuint interesse for gode kremer og gode produkter fordi vi jobber i et klima med kun 4% luftfuktighet. Der hadde ikke Touché eclat fungert dersom den hadde tørket ut huden, slik du beskriver. Folk har allikevel forskjellige erfaringer med forskjellige produkter. Det aksepterer jeg, og jeg tror da bestemet at en stor del av grunnen til det skyldes hudtypen.
Jeg har gått flere kurs fra forskjellige produsenter, vært på flere messer, og vet at jeg har langt over gjennomsnittet god kunnskap om emnet.