Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Viking goretex besto den reelle vannprøven

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-08, 23:22   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Blunk

Viking goretex besto den reelle vannprøven

Jeg tar ikke sjansen på noen vanntest selv, men mellomste tulla vet å gjøre den i praksis. Kjøpte Viking Gortex vintersko til begge jentene på salg i våres, og håpet de var så gode som flere av dere skryter av. Og det kan jeg bekrefte at de er. Har med vilje ikke sendt med noen cherrox, sånn at de måtte bruke gortex skoene på henne når de skulle ut i barnehagen, og her om dager så hadde de vært på tur og hoppet i dype søledammer.

Skoene så kliss våte og møkkete på utsiden, men knusttørre inni. Og avdelingslederen var tydeligvis veldig overrasket, for tulla mi hadde stått i dype søledammen i lange tider med vann til langt oppover, og de var overrasket over at hun ikke måtte bytte sokker når hun kom inn. Da fikk jeg bare bekreftet at de holder i all slags vær.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.