Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Renhold av Fl/y lampe fra Kartell (og ev. andre lamper i akryl)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-08, 10:12   #1
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Renhold av Fl/y lampe fra Kartell (og ev. andre lamper i akryl)

Hei,

Ser at noen nevner Fl/y-lampa fra Kartell i tråden om lamper, og da kom jeg på at jeg må spørre dere som har denne: Hvordan holder dere den ren? Det legger seg utrolig fort støv på den, og det er vanskelig å vaske av. Det blir fort riper og flekker, og når jeg vasker bort én flekk, dukker det plutselig opp en annen. Nå har jeg gitt litt opp, og lar den henge der litt støvete/flekkete, men dersom det finnes et triks, ville jeg blitt veldig glad for å få vite om det. Jeg har forhørt meg hos lampebutikker, og én forhandler sa mikrofiberklut, mens en annen sa for all del ikke mikrofiberklut, så da er jeg like langt, egentlig. Vindusvaskemiddel ser heller ikke ut til å gjøre susen.

Takk for tips!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.