Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tema og interiør barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 10:27   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Tema og interiør barnerom

Vi har et rom på ca 13-14 kvm som våre to små på snart 2 år og 7 mnd deler. Vi har to stokke sleepi-senger, en hvit expedit som romdeler og en høy hemnes kommode der inne, i tillegg til diverse leker. Gulvet er jatoba (mørk rød) og veggene er litt sånn kaffe latte beigebrune aktige. Dette er vårt gamle voksensoverom og nå tenkte jeg å få litt mer barnepreg på rommet. Gardinene skal skiftes, og så tenkte jeg å få noe opp på veggene og kanskje litt barnemøbler (ser for meg et lite bord og to små stoler). Mye møbelgreier er det ikke plass til da.

Har ikke så lyst til å male veggene, så hva kan jeg gjøre for å få litt mer barnerom? Akkurat nå ser det ut som et voksenrom som det nettopp har flytta inn noen barn i.

Tenkte kanskje på et eller annet tema (må jo da passe for begge kjønn, og for små barn, men gidder jo ikke pusse opp igjen om 2 år da så det må være noe som "varer" en stund) kanskje... Er det noen som har noen ideer eller tips til hvor jeg kan få inspirasjon?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.