Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Farget juletrebelysning

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 12:04   #1
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Farget juletrebelysning

Jepp - jeg holder på å skal svelge en kamel i år og har lyst til å ha et lite tre ute med fargede lys på til jul.

Da jeg var liten hadde mormor og bestefar juletre med fargede lys på og det var det fiiineste treet jeg visste om. I fjor uttrykte jentene mine at fagrede lys på juletreet er kjempefint, så i år tenkte jeg altså å kjøpe dette. Men problemet er at det finnes så mange stygge fargede lys (nei, alle er ikke stygge - jeg har sett ett (!) tre med veldig fine fargede lys) - men hvor finner jeg fine lys?

Jeje - tenker dette blir en diskusjon om hvor stygt det er med fargede lys og jeg hadde samme mening om dette inntil i fjor egentlig (til jeg så det fine treet med de fine lysene).

Noen som har peiling?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.