Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?
Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.
Jeg likte den ikke. Jeg hadde den fra lillebror var nyfødt.
Ustabil
Synes lillebror lå i et mørkt hull
Likte ikke at han lå i retningen fra meg
Søskendelen var veldig hard å få av og på
Lite lagringsplass under vognen, synes det var noe pes å ikke ha muligheten å ha stellebag, veske lett tilgjengelig på styret, men måtte ha alt i sideveskene.
Vanskelig å komme til baby når søskendelen er på.
Når man skal begynne å ha søskendelen bak uten bag oppi, så må man også ha den letteste ungen bak. Pes når storesøster veksler veldig med å ville sitte og ut å gå. Ikke gunstig å trille kun lillebror (vognen blir veldig veldig ustabil)
Storesøster hadde ikke sjangse å ta seg en dupp da ikke søskensetet er beregnet for barn som ennå sover på dagen.
Solgte den.
Smaken er som baken, men jeg synes det er veldig rart at noen kan synes den er ustabil? Den har jo tyngdepunktet lavere enn noen annen trehjuling, det er derfor den er litt vanskeligere å manøvrere enn f.eks. OTH.
Og jeg har da stelleveske? Går som en drøm. Men du mister jo litt av innsynet, selvfølgelig.
Det må har vært noe galt med ditt søskensete, for mitt omtrent like hardt som å klipse av en beltespenne.
Det nye søskensetet kan for øvrig legges bakover i hvilestilling. Vi har ikke savnet det, og storebror har sovet i det i timer i strekk.
|