Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilket sete skal jeg velge?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 22:44   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket sete skal jeg velge?

Vi har DL, og jeg er bare sånn mellomfornøyd. Det som er bra er at det sitter bom fast, men vi bruker isofix da, så det hjelper ikke deg noe videre.

Det som er dårlig er at det er lite. Blobben på 2 år og 2 mnd har allerede begynt å protestere på at selene gnager, og hun sitter synlig trangt i setet allerede. Jeg kan ikke tenke meg at det varer til hun blir tre år, selv om hun garantert ikke når 18 kg før hun er langt over fire år gammel. (Hun er veldig lang og veldig tynn for alderen.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.