Sv: Bugaboo by Marc Jacobs
Jeg er enig i at det har tatt helt av, men oppfatter det egentlig ikke som om folk knytter det så veldig til "ordentlig mor". Jeg husker det var noen nek en gang som breket om at de valgte de dyreste vognene fordi "bare det beste er bra nok for barnet mitt", men etter hvert tror jeg de fleste har våget å innrømme at de ser på dette som et annet tilbehør - en veske eller noe i den duren. Et veldig stort og SYNLIG tilbehør. Altså at det er "pynt til mor" og i en viss grad "brukervennlighet for mor" og har heller lite med barnet oppi vogna å gjøre.
Jeg syns likevel dette er enda litt mer blæ enn 10 000-kronersvesker, og det er det at det jo er knyttet til barnet, på en måte. Et splitternytt lite menneske blir brukt som unnskyldning til jåleri og havesyke og merkegalskap. Fra før det har lært å feste blikket, liksom.
Shit, dette er jo den gode, gamle vogndebatten. Den er vel folk drittlei av. Jeg sier vel ingenting her som ikke har væt sagt før. Feel free to ignore me.