Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags gardiner henger på barnerommet/-ene

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hva slags gardiner har barna deres?
Liftgardiner 8 6,84%
Gardinhøyder 36 30,77%
Rullegardin 6 5,13%
Persienne 6 5,13%
Panelhøyder 0 0%
Kombinasjon av rullegardin og gardinhøyder 54 46,15%
En annen kombinasjon 5 4,27%
Annet 2 1,71%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-08, 11:02   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva slags gardiner henger på barnerommet/-ene

Vi pusset opp det største soverommet i høst og ga til de to eldste barna. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva slags gardiner jeg skal ha til dem. Siden det er gutt og jente som deler, vil jeg enten at de får hver sine gardiner ved siden av hverandre, eller en gardin som passer begge. Vinduene er veldig store, og dekker nesten hele veggen; det ene er 174 cm bredt og det andre er 100 cm - men de står helt inn til hverandre. Jeg kan ikke ha noe som henger langt ut fra veggen, fordi et skap åpner seg mot vinduet og vil da butte imot evt det som henger ut og jeg vil ikke klare å åpne skuffene.

Jeg liker liftgardiner veldig godt, men svigermor mener at man må ha gardiner som henger pent på siden av vinduene og kan lukkes.

Hva har dere på barnas rom?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:25.