Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sigaretter under disk

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-08, 11:28   #20
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Sigaretter under disk

Opprinnelig lagt inn av annemamma, her.

tror ikke det, de som er så dumme at de røyker vil fortsette.

Oi, den var fin du. Betyr det at jeg har blitt smart siden jeg har sluttet å røyke?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Om røyken er over eller under disk tror jeg ikke har så veldig stor betydning. Det må brukes enda større ressurser på å forebygge, slik at færrest mulig begynner med svineriet.

Veldig enig. Det som er synd er jo at de kampanjene som retter seg mor ungdom skyter skivebom i følge rapportene som evaluerer kampanjene. Tror i grunnen at vi som arbeider i skoleverket kunne blitt flinkere til å gi saklig informasjon, det er ikke skremselspropaganda som fungerer.
Glemmer aldri den gangen jeg fortalte en 8. klasse om det at jenter som røyker vil utvikle skjeggvekst/økt behåring i fjeset blant annet. Effektivt som bare pokker, alle jentene stumpet røyken.

Opprinnelig lagt inn av Matir, her.

Hadde det vært opp til meg, så hadde røyking blitt kriminalisert på samme måte som narkotika

Skal man kriminalisere alkohol også da?

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.