Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny, frittstående bakovervendt bilstol til 3,5-åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 12:36   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ny, frittstående bakovervendt bilstol til 3,5-åring?

Kløver er 3,5 år, og er i ferd med å vokse ut av sitt HTS besafe izi combi som er bakovervendt. Selene begynner å bli litt korte slik at det er vanskelig å få dem av og på (men når de først er på, så passer de jo), og det blir en del baksing for å komme seg på plass, noe jeg er redd kan være skadelig for side-isoporen...? Men det er jo først og fremst Hassel som vokser ut av babysetet sitt.
Så da er dilemmaet:
Han overtar Kløvers HTS-sete, og hun får et nytt bakovervendt sete?
Hun går over i beltestol? (Hun veier mellom 14 og 15 kg nå tror jeg, og nærmer seg en meter i lengde)
Hun bli værende i HTS-setet og Hassel får nytt småbarnssete?

HTS-setet står støttet mot passasjersetet. Det nye setet må kunne stå fritt (ved beltestol er jo ikke det noen porblemstilling), siden jeg og Herr Kanin har en høydeforskjell på ca 20 cm og er avhengige av å regulere avstanden på førersetet.

Er det noen som har noen gode råd?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.