Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Startboks for spennende matlaging

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-08, 18:53   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Startboks for spennende matlaging

Min mor har lyst til å begynne å lage litt mer spennende og eksotisk mat. Men hun kommer liksom aldri i gang, da det alltid skal så mye "rart" oppi der, som hun sier. Butikkene der mine foreldre bor bugner ikke akkurat av spennende matvarer, og noen innvandrersjappe finnes det ikke. Dermed blir det for mye pes, og hun ender opp med kjøttkaker og fiskepudding.

Nå skal jeg fylle en kurv med ymse varer, basisvarer i et "spennende kosthold". Men hva? Jeg tenker at det bør være en god del krydderier, bønner og linser og slikt. Hvem vil hjelpe meg med innholdet i Arkens basisvarekurv for et mer spennende kostholdTM?

Tilføyelse: Hun har visstnok en bok av Fedon Lindberg som hun kunne tenke seg å lage retter fra.

Sist redigert av Beckett : 14-12-08 kl 00:50.
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.