Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Navnelapper - hva skriver dere på dem?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 10:33   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Navnelapper - hva skriver dere på dem?

Jeg har til nå hatt hele navnet til barnet og mitt mobilnummer. Jeg er egentlig ikke så begeistret for å ha navnet i klærne til barna, men grunnen har vært at jeg vet ikke om de ansatte i barnehagen klarer å få med seg hvilket barn som eier klærne hvis det kun står etternavn. Kan de etternavnene til barna?

Jeg kunne godt tenke meg å bytte ut navnelappene med lapper som kun har etternavnet deres. Det hadde forenklet hele greiene også siden jeg da kunne bare kjøpt masse like navnelapper som alle kunne brukt. Men siden jeg etterhvert må ha tvillingene i barnehagen og de er like store og eneggede, blir det nok vanskelig å skille deres tøy hvis det kun står etternavnet da. Da blir det evt. første bokstav i fornavnet + ettnavnet og mob.nummer.

Hvordan har dere løst dette?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.