Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Skolearrangement med inngangsbillett

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 22:25   #18
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skolearrangement med inngangsbillett

Vi har gutt i første klasse, og vi skal ha felles avslutning på 1. trinn. Jeg er klasserepresentant sammen med en annen, og hadde ikke anledning til å være med på plamgleggingsmøtet. Men fikk referat, og der var både loddsalg og inngangspenger oppe til diskusjon. Det ble bestemt at vi ikke skulle ha noen av delene, men at vi skulle sette frem en boks hvor de som ville kunne legge litt som betaling for servitter og papptalerkner og litt annet stæsj(vet ikke helt hva), resten skal gå til klassekassa.

Det er jo en grei løsning, men da må jo noen legge ut de kronene det koster for slikt. Det er kanskje ikke så mye men likevel dumt synes jeg.

Enten kan en ha arrangement hvor alle tar med mat og drikke og "utstyr" selv, eller så må man jo på en eller annen måte dekke inn kostnadene. Jeg hadde syntes det var helt greit med 5,-per stk for eksempel? 50 kr er alt for mye, det blir jo 200,- på en familie på fire og mye penger. Og for en famile med 5 barn i skolen (som noen her skrev de kommer til å få) så blir det jo vanvittig mye hvis alle skal ha avslutning hvor hele familien må betale 50 kr hver i inngangspenger...

Men dette kan en da ta opp på foreldremøte? Sikkert flere som tenker det samme.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.