Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

OBH Nordica - Sharp X

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-08, 09:46   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

OBH Nordica - Sharp X

Mamma kjøpte en slik til mannen til jul, etter ønske fra meg. (Ja jeg er så fæl at jeg ønsker meg ting på mannens vegne. ) Hun hadde den selv, og var strålende fornøyd.

Da vi kom hjem førstedag måtte den jo selvsagt testes. Jeg fant frem den slitne kniven jeg kjøpte på Europris for 60 kroner, og som hadde blitt mishandlet nesten til døde av bein, papir og andre ymse kutte/hakke-jobber. Vi kjører den gjennom sliperen to ganger, og tester på en klementin. Kniven skle gjennom klementinen som en varm kniv gjennom smør! Og dette var en kniv som knapt taklet sopp før slipingen! Alle knivene er nå skarpe og gode, og mannen har faktisk tatt med alle knivene fra jobb hjem for å slipe dem.

Fantastisk liten dings, det der.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.