Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbojomfru

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 22:58   #1
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Lavkarbojomfru

Det er meg. Har omsider debutert. Jeg har ikke satt meg så mye inn i alt, men utforsker forsiktig. Jeg følger ingen bestemt kur, og prøver litt her og der til jeg finner den rette. MEN det er vanskelig. Jeg har siden mandag levd uten brød, poteter, ris, pasta og sukker. Jeg har spist egg, salat, bacon,blomkål,kyllig ol, og jeg er skikkelig uggen magen! Jeg renner på do i eningen og er uvel. Jeg er ikke sulten. Er dette normalt? Jeg drikker rikelig.

Jeg har skrevet ned noen av Isets middagsoppskrifter som jeg skal prøve å lage, men trenger tips til frokost og lunsj. Er det greit å drikke pulver til frokost, eller er det mye karbo i det? Hva lager dere til lunsj? Vi har kun salatbar en dag i uka på jobb, og jeg sliter med hva jeg skal ha med meg resten av uka.

Jeg er veldig motivert for dette, så jeg skal klare det! Jeg har hentet fram mine gamle bukser (de passet i 2006) i str. 36 og 38. De er målet og henger godt synlig framme på soverommet. Det er vel kanskje 25-30 kg til.

Jeg har en respept på Reductil som jeg skal hente i morgen. Noen som har erfaring med det? Jeg har veid så mye som jeg gjør nå tidligere også, og tok av meg 20 kg på fire mnd, og holdt meg der i tre år (ble gravid).

Har også stjelt Mims tips om en treningsøkt = en stjerner. Når jeg har 100 stjerner skal jeg kjøpe meg noen Odd Molly plagg og en Bergans jakke . Ja, jeg må si jeg er litt påvirket av dere her inne.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.