Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FRP-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 22:07   #18
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FRP-tråd

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg føler meg fullstendig sikker på at om man leter litt i media, utfører politikere fra alle norske partier all den kriminalitet som er listet opp ovenfor. I hvert fall vet jeg om både AP-politikere, høyrepolitikere, sv-ere osv. som har utført denne typen kriminalitet. De er bare litt flinkere til å ikke få presseoppslag om det. Jeg synes innlegget her var ekstremt usaklig.

Jeg er ikke enig i FrPs politikk. Men jeg kjenner en del FrP-politikere som er både hyggelige og redelige og saklige mennesker som slett ikke driver og utøver kriminalitet.

Jeg har da aldri påstått at det ikke finnes mennesker i andre partier som utfører lignende kriminalitet, eller at det ikke finnes hyggelige og redelige Frp-velgere, så jeg må vel bare si ditto - jeg synes ditt innspill er usaklig. Det man vet er at det er flere politikere i Frp som har gjort noe kriminelt, så jeg tror ikke media kan ta hovedansvaret for Frp sitt frynsete rykte. Det har nå ikke akkurat blitt oversett når noen leier ut stabburet sitt ulovlig, mottar for mye pensjon, gjør innhabile store avgjørelser eller fusker med medlemstall. Det Frp-politikere gjør seg skyldige i (som for eksempel å sitte å se inn i kameraet for en mill norske seere og si at Søviknes aldri har gjort noe galt, at løgnaktige mennesker sprer rykter når man er dybdeinformert om alt som har skjedd på forhånd, at man vet at det foreligger beskyldninger om overgrep og voldtekt) synes jeg ofte etisk sett framstår verre. Men det er ut i fra min etiske skalering, og de sakene jeg har klart å få med meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.