Trenger tips! Forloveroppgaver til bittelite bryllup om kort tid
Bakgrunn:
Paret skal vies i Oslo, og deretter ha selskap/fest i USA. Jeg antar vielsen blir en kjapp sak på tinghuset, hvor forlovere, foreldre og parets barn blir eneste gjester.
Jeg skal være forlover, og ANER IKKE hva jeg bør gjøre i forkant av bryllupet, eller etterkant for den del.
Bruden er en partyløve av dimensjoner. Men nå sitter hun hjemme med nyfødt barn, og jeg kan derfor ikke arrangere noe tradisjonelt utdrikningslag. Bryllupet skal stå om kun få uker, og jeg har derfor ikke mye tid til å finne på noe. Dere som har hatt tilsvarende type bryllup - hva har forloverne deres gjort? Bør jeg inkludere andre venninner, selv om de ikke skal være en del av bryllupet i Norge? Det er altså ikke aktuelt å ha barnevakt, babyen er for liten. Hun har mange venner som nok gjerne kunne tenke seg å gjøre både det ene og det andre, men de er spinnville alle sammen. Det er nok mye derfor hun har valgt meg som forlover, for at jeg skal beskytte henne litt. Derfor må jeg ta hensyn til hennes livssituasjon. Samtidig tror jeg ikke hun ville like å gifte seg uten noen form for oppmerksomhet.
Såh. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å hjelpe henne med å få et fint bryllup?
|