Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-09, 23:44   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Blir det stusselig med 1 voksen + 1 barn på typisk sydentur?

Jeg har ingen kvaler med å reise på tur alene sammen med 4-åringen (selv om noen har trukket frem barnevernet).

Men kan det ende opp med å bli litt stusselig? Ihvertfall om vi reiser på et typisk "familiested" i "syden". Er det noen som har erfaringer å dele?

Jeg har ikke lyst til å reise i fellesferien (dyrere, for varmt og ofte fint her hjemme). I år ser jeg at sjansen dermed er liten for å få koordinert ferietur med noen av de aktuelle turkameratene, siden vi i tillegg er flere som er litt ubesluttsomme på reisetype, økonomi og andre hensyn. Det jeg har mest lyst til er å bare avtale noen friuker med jobben og hoppe på noe som ser greit ut.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.