Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-06, 14:38   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2458838.ece

Snakket nettopp med ene mamman til en i klassen til Christian. Og vi kom jo selvfølgelig inn på dette temaet. Hun sa hun viste hvem det var og jeg fikk navnet og adressen. Søkte på gulesider og der sto navnet på mamman og lillebroren hans. Og da skjønte jeg fort hvem det var. Christian har jo lekt mye med lillebroren før når han var mindre. Han er et år eldre. Og har vært mye der hos dem før.
Han pervoen her da som er storebroren har jeg igrunn aldri sett ansiktet på. Men vet jo meget godt hvem morra og lillebroren er.
Jeg vet faen ikke hva jeg skal gjøre jeg nå. Og er helt skjelven her jeg sitter.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.