Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tips til hårfrisyre øsnskes

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-09, 21:50   #1
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Tips til hårfrisyre øsnskes

Er litt lei av håret mitt akkurat nå, så kanskje noen vil komme med forslag til hva jeg kan gjøre med det.

Jeg har tykt, stritt og glatt hår til like nedenfor skuldrene. Ikke pannelugg. Litt oppklipt, men alt er langt nok til å samle det i hestehale eller sette opp i en spenne midt på bakhodet. Til daglig har jeg det enten vekk fra ansiktet med hårbånd, eller satt opp bak (samler det sammen, vrir det rundt og opp, og setter det fast med en hårspenne). Dessverre ramler det ofte ned litt og litt, siden det er så glatt.

Jeg har ikke tenkt å klippe meg, siden jeg liker å ha en lengde der jeg får det samlet og bort fra ansiktet. Pannelugg kan jeg ikke fordra, igjen fordi jeg liker å ha håret bort.

Så da er vel utfordringen å finne nye måter å "dandere" håret på. Må ikke være for komplisert...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.