Det går fort i svingene!
Dere som jobber 100% og skal ha unger på skole og i barnehage, jeg beundrer dere. Jeg får det nemlig ikke til. 
Mandag og torsdag er forbeholdt en god treningsøkt. Trener de andre dagene også, men det er mer levelige tider. De nevnte dagene startet klokken ni, nei det er ikke så fryktelig tidlig. Eldstemann skal teoretisk være ute av døra 8.10, men drosjer gjør stort sett som de vil og i dag kom ikke drosja før 8.20. Da ventet to små på å få på klær, en mamma og ute stod en glasert bil, helt ihjelfrossen var den, og ikke nok med det så knakk vindusviskeren. Alt var linet dagen før. Matpakker stod klare i kjøleskapet, klær lå fremme, men alikvel. Ting tar tid med tre unger.
8.50 kunne jeg endelig kjøre ut av gårdsplassen. Veien var isete og jeg var ikke i barnehagen før 9.00. Det ble med den treningsøkten.
Hvordan får man det til? Jeg vil rekke denne treningen, men ser litt mørkt på det nå. Det skaper mer stress en kos. Eldstemann må jeg hjelpe å få ut, han går det trill rundt for vist jeg stresser han.