Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Avocadoplante med merkelig oppførsel

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-09, 18:00   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Avocadoplante med merkelig oppførsel, nå også med illustrasjonfoto

Jeg er fostermor for en avocadoplante som var i noenlunde god form når den kom hit. Så mistet den plutselig alle bladene sine. Eller, ikke plutselig, men sånn gradvis, og da vi kom tilbake på kontoret etter jul var den bare en kvist.

Kvisten har fått omtanke og kjærlighet, og nå vokser det jaggu ut spirer av den. Det rare er at det er ikke nye blader som kommer, det ser ut som miniavocadoting.

What to do? Jeg kan ikke ha en hel avocadoplantasje, altså. Kommer det ordentlige blader, skal jeg nappe av skuddene, skal jeg ignorere, hjelp!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 05022001.jpg (35,7 KB, 76 visninger)
Filtype: jpg 05022009.jpg (32,0 KB, 73 visninger)

Sist redigert av Maverick : 06-02-09 kl 11:25.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.