Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dere som har det så ryddig...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 22:29   #9
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Som sagt før: teorien strander hos oss primært fordi det ikke finnes mange nok plasser i forhold til ting. Legg til at ingen av oss er flinke til å rydde "etter hvert", og at ingen av oss egentlig orker å bruke verdifull kveldstid på husarbeid, så blir resultatet deretter. Det plager meg riktignok ikke så veldig. (På listen over ting jeg skulle ønske jeg var flinkere til, kommer "holde det ryddig" ganske langt ned.)

:dunker Skilpadda overende:

Hos oss er det så å si alltid uryddig. Jeg prøver å rydde en gang annenhver dag, men det tar ca. tre timer med alle oss fire hjemme før det ser ut som et bomba ****hus igjen. Når barna har lagt seg så har vi voksentid, og det ville ikke falt oss inn å bruke den tiden til å rydde. Det hender vi tar et skikkelig sjau i helgene, eller på dagtid. Merkelig nok er vi flinkest til å rydde når begge barna er hjemme, nemlig.

Men rotet plager meg lite. Jeg har vært rotete i hele mitt liv, allerede som toåring merket mammaen min at jeg viste slike tendenser, og de har ikke forsvunnet med årene, til mine foreldres store fortvilelse. Det hender jeg blir flau når jeg får uanmeldt besøk, men til syvende og sist er det bare min familie som må trives her. Og det gjør vi.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.