Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke gardiner skal jeg velge?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 20:57   #1
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilke gardiner skal jeg velge?

Vi trenger gardiner til stua og spisestua vår. Har fått låne med hjem noen forskjellige fra Åhlens, men er ikke sikker på hvilke vi burde velge. Har lånt med oss tre forskjellige, svarte og hvite blomster, mørke med grønne og hvite blomster, og noen helt lyse og lette.

Jeg synes egentlig at de mørke var finest, men er usikker på om de kommer til å bli dominerende i den lille leiligheten vår. Vil ha noe som åpner, ikke gjør at rommet ser mindre ut. De svarte og hvite synes jeg ikke er sååå fine, men samboeren likte de veldig. De helt lyse er egentlig mest som et eksempel på lette og luftige gardiner. Mønsteret var ikke så fint, og de er ikke helt hvite heller. Kan tenke meg å ha noe luftig. Kanskje med en liftgardin i stoff eller bambus under. Hadde det gått? For jeg tror ikke det hadde blitt så fint under de andre gardinene?

Legger ved bilder. Vi har nettopp flyttet hit og har ikke fått opp så mye belysning, så det var litt vanskelig å ta bilder som viste fargene godt nå på kvelden, men man kan nå få et slags bilde på hvordan det ser ut.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.