Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Opprinnelig lagt inn av tutta, her.
Sønnen fikk homeopati og var hos biontolog og var frisk som en fisk etter 5 dager,dvs fra utslettet kom.
Hos en hvafornoe?
Jeg var også frisk som en fisk 5 dager etter at utslettet kom. Men fyttihelvete så dårlig jeg var den uken jeg var syk. Og dette synes du det er GREIT at ungen din gjennomgår? Med den risikoen som er for følgesykdommer? Eller for å smitte barn som ikke vil tåle sykdom/følgesykdom fordi de enten er for små eller svake for vaksine. Jeg vet at alternativ-, steiner- og homeopatimiljøet bagatelliserer følgesykdomsaspektet, jeg kommer tross alt fra et slikt miljø, men risikoen for følgesykdom er så høy som 30 % og det innbefatter bla. ørebetennelse, lungebetennelse, hjernebetennelse.
Jeg synes det er ren og skjær fanatisme og rå hensynsløshet når man 1) lar være å vaksinere ungene, 2) smitter ungene med vilje og 3) utsetter andre unger for smitte som kan være livsfarlig for enkelte grupper.
Enda en grunn til å holde seg langt unna Steinerskolen.