Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Føler man seg noen gang voksen/eldre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 20:57   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føler man seg noen gang voksen/eldre?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men inni deg. Føler du det sånn innerst inni også? Voksen? Er du voksen? Er du en annen i holdninger og meninger nå enn for noen år siden? har du vokst? Er du klok? og alle slike ting.

Jeg er en annen i holdninger og meninger, så absolutt. Hvertfall delvis. Av og til ler jeg for meg selv når folk tidlig i 20-årene kommer med de samme kommentarene som jeg gjorde den gang. Man utvikler seg jo, forhåpentligvis. Men samtidig er det mye som jeg har holdt fast ved. Jeg er ganske prinsippfast på enkelte områder og det har jeg vært hele tiden. Men ser kanskje forskjellen på det som er viktig og det som er mindre viktig. Ikke minst har jeg evnen til å le av meg selv, så jeg er kanskje ikke voksen på det området, for jeg er sinnsykt lite selvhøytidlig både ovenfor meg selv og andre. Jeg ler godt av snerper som ikke klarer å lese mellom linjene. Barnslig, ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.