Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Avatarkonkurranse! Påmelding for dem som vil ...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-06, 00:46   #8
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Avatarkonkurranse! Påmelding for dem som vil ...

Her kommer en avatar-endring, og med god grunn! Bare se her:

Kopi av PM

Er det bilde av en katt som er kvalt med tråd? Eller ser jeg helt feil?

Nei men huff a meg da. Ser det virkelig slik ut? Stusset litt paa denne traaden jeg ogsaa, men det er nok bare leketoey. Kombinasjonen med de lysende oeynene ble kanskje litt grotesk? Faar se om jeg kan finne en soetere variant av julesphynx da. Takk for at du sa i fra, vil jo ikke folk skal tro jeg er pervers heller.

:fnise.

Tanken duket opp da jeg så det lille hodet på skeiva, oppi en plastpose og en tråd ved nakken/halsen.. Håper det bare er en pus som leker ...

Katter elsker jo aa leke i plastposer og esker og slikt, saa akkurat det reagerte jeg ikke paa
Har naa lagt inn soeknad paa Sphynxe-forumet mitt om hjelp til ny avatar. Kan jeg legge ut denne dialogen naar jeg skal bytte avatar, eller vil du ikke at jeg gjoer det?

He he! Bare legg den ut, du!

Holder meg fortsatt til samme tema, men denne gangen bruker jeg et bilde av min egen Sphynxe-gutt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.