Sv: Siv Jensen
Men FrP har da ikke blitt feid under noe teppe, lite eller stort! Jeg synes jeg har sett Carl I. eller Siv eller en annen FrPer i debattprogrammer på TV nesten hver eneste kveld siste fem år. I lokalavisen er det innlegg og motinnlegg nesten hver eneste dag. At jeg kjenner få som sier de stemmer FrP håper jeg sier noe (positivt) om familien min, vennen mine og kollegaene mine. De er stort sett kloke, oppegående mennesker som er like frustrerte over at FrP har fått så stor oppslutning som det jeg er. For min del tror jeg det rett og slett sånn at jeg ikke møter FrPerne i situasjoner der det er vanlig å diskutere politikk.
Og som andre har sagt før, jeg tar på alvor at FrP har fått stor oppslutning. Jeg opplever det som en trussel mot samfunnet vårt at så mange stemmer på et slikt parti. Hvordan man skal møte trussel, vet jeg ikke, men kom ikke her å si at FrP og FrPere ikke har kunnet delta i en åpen debatt.