Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sms fra zepplife

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 21:35   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sms fra zepplife

Jeg mottok en sms fra zepplife
http://www.purehelp.no/vis.asp/compa...34342/t_page/1
Der står det:
"Hei og takk for sist! Vi vil innen kort tid komme med nye koder for våre medlemmer. Ønsker deg med det en hærlig helg, Erling. Ønsker du ikke kode, send zep stopp 1963"

?? Hva er dette? Jeg har aldri hørt om de.

Fikk også nettopp en fra 2245:
"Nå kan du finne vennene dine med mobilen! Se hvor de er akkurat nå på kartet. Send FINNE + din venns mob.nr til 224 Fri 1 uke abo/ 2,- pr sms"

og fra 2242 for en måneds tid siden:

"Hei! Du mottar denne meldingen fordi du er registrert hos lagersalgnorge.com eller en av våre partnere. Endelig åpner vi med fantastiske priser! God handel!"

Jeg har verken registrert meg hos noen sms tjeneste eller noen lagersalgnorge eller andre aktører. Jeg bestiller aldri ringetoner eller annet fra nett heller. Noen av disse meldingene trekkes på telefonregningen min. Man kan jo ikke kontrollere det. Forstår ikke hvorfor de har tillatelse til å sende meg sms og ta betalt for det...

Hva gjør man med slikt?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.