Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips meg om en jentete tulleserie

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 14:27   #14
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Takk for tipsene, folkens. Nå har jeg fått sett litt, og kan komme med noen foreløpige konklusjoner for egen del:
Mad Men sesong 1 - sett sammen med mannen. Lover svært, svært godt etter første sesongen. Spennende og litt i Six Feet Under-kategorien. Tidvis røyk ut av ørene på Luftslottet pga. kvinnesynet på den tiden, til stor underholdning for Luftslott-mannen.
True Blood sesong 1 - også sett sammen med mannen. Den gidder ingen av oss å se flere serier av. Relativt platte greier, syns ikke den var særlig spennende.
Lipstick Jungle sesong 1 - sett selv. På ingen måte like god som Sex and the city, selv om den prøver hardt på å etterligne den. Fullstendig utroverdige karakterer, enda mer enn i S&theC, og veldig overflatisk. I S&theC rekker man faktisk å bli både kjent med og sjarmert av jentene.
Pride & Prejudice (BBC) - herlige greier. Et must for kostymedramaelskere.
Sense & Sensibility (BBC) - ikke like spennende som P&P, men helt grei tidtrøyte. Korte episoder.

Ellers kan jeg si at jeg elsker Big Love og My so-called life av andre forslag, men de har jeg allerede sett. I tillegg har jeg sett 3 sesonger av Black Adder (morsomt) og én sesong av britiske the Office i mellomtiden (bare pinlig, med unntak av noen gullkorn).

HIMYM har fått to sjanser til, men dette slår virkelig ikke an. Jeg gidder ikke å se 5-8 episoder (som det ble foreslått) for å komme meg nok inn i serien til ikke å sovne av den. :rister:

Nå lurer jeg rett og slett på å prøve meg på House, etter å ha sett mange episoder britisk komedie med Hugh Laurie. Mannen liker den ikke, så det kan jeg med god samvittighet se selv.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.