Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Redd for bjørn- unødvendig engstelse?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-09, 15:53   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Redd for bjørn- unødvendig engstelse?

Vi skal sannsynligvis på hytta til svigermor i påsken, den ligger et sted i Nordland i nærheten av svenskegrensen.

Flott, ny hytte og jeg gleder meg veldig. Helt til jeg plutselig kom på at de visstnok finnes bjørn i området der. Nå vet ikke jeg hva det vil si, altså hvor mange på hvor stort område, sambo mener det bare er én og at vi aldri vil støte på den. Likevel var det en bonde som mistet noen sauer i nærheten der, så den er tydeligvis ikke så langt unna.

Jeg er bydame fra vestlandet og kjenner at jeg engster meg for dette. Har overhodet ikke lyst å legge ut på noen skitur i skogen der.

Vet at alle kommer til å riste oppgitt på hodet og tenke "bydame", le osv, og det gjør meg også irritert. Jeg ler ikke av dem når de ikke tør kjøre bil i Oslo, liksom.

Men hva tenker dere, er jeg helt irrasjonell her?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no