Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gammelt blir som nytt

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-09, 20:15   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Gammelt blir som nytt

Mormors gamle gyngestol som jeg bare digger, har fått ny "frakk" i dag

Glemte å ta bilde av hele stolen før jeg strippet den. Den har armlener som måtte av, og den hadde en kappe rundt ved meiene/føttene.

Nå har den fått på armlener og jeg har ikke laget kappe rundt den, syns den bli penere uten. Hadde jeg vært litt smartere hadde jeg valgt et stoff med litt mindre mønster, ble litt stort med tanke på at jeg ikke er møbeltapetserer. Men anyway, her der den:

Har ikke satt på bakplaten, har litt korte stifter i maskinen. Må ut å shoppe i morgen. Skal også kjøpe sort agraman eller hva det nå heter for å dekke stiftene som kommer frem på bakpålaten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.