Sv: Pedo-kunst
Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.
I denne spesielle settingen er eg tilbøyeleg til å vere samd i analysen din av kunstnaren. Likevel synest eg at "på kanten" kunst (på generelt grunnlag, ikkje nødvendigvis denne) kan vere eit viktig og effektivt bidrag til demokratiet (sånn i eit deliberativt perspektiv). Eg kjenner i allefall at eg reflekterer ein del kring eigedomsrett til kroppen sin, seksuell lågalder, kjærleik vs. misbruk m.m. av debatten rundt denne utstillinga. Eg trur det er viktig å reflektere kring standpunkt, og kvifor ein står ved standpunkta sine. Eg likar å vite at mine standpunkt er mine (og ikkje noko som er påprakka meg gjennom go-with-the-flow), og provoserande kunst er ofte med på å trigge tankane mine rundt etablerte standpunkt.
På generelt grunnlag synes jeg også at kunst som får meg til å tenke over egne meninger/fordommer/følelser er en Fin Ting, men i denne spesielle saken er jeg også veldig klar over egne standpunkt, og at de ikke blir påvirket av at kunstnervenner av ham står frem og snakker om viktigheten av å få uttrykke seg. Det er andres hensyn i denne spesielle saken jeg mener bør veie tyngre.
|