Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-09, 13:18   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4

Den forrige tar nå ca 15 min på oppstart, er 5 år gammel og krangler som bare det. Siden vi nå har bestilt photoshop, lurer vi på om vi bare skal få tak i en ny bærbar i morgen den dag siden vi skal planlegge ferie med en vannefamilie og derfor kan ta med pc. Den andre kan ikke flyttes, da slår den seg av, så den er ikke så innmari bærbar lengre.

Har sett på noen i dag, men beveger meg i en verden som jeg ikke kjenner. Kanskje noen kan hjelpe meg litt med hva jeg må passe på å ha med i den vi kjøper?
Skal bruke stil internett, og til ha flere tusen bilder og vel så det. Skal ha inn Photoshop CS4 på den, og maskina må takle å jobbe med fler ebilder/lag åpen i CS4.

Så hvå kan jeg gå for i str? Hva med prosessorer? Hvilke maskiner er god kvalitet på jevn over? Vi ser for oss ca 5000. kanskje mer, kanskje mindre?`
Setter stor pris på hjelp. Var innom elkjøp, elprice og expert i dag uten at de akkuratt var så innmari hjelpsomme...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.