Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Da er billetter til Orlando bestilt

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 14:38   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Da er billetter til Orlando bestilt

og jeg kjenner at jeg skjelver vel bra her nå! Endelig, etter å ha snakket om dette i flere år, er det nå "ingen" vei tilbake! Vi drar i februar, og blir borte i tre uker. 2 voksne og 3 barn. Hjelpes.... jeg tror vi får det veldig bra, bare reisenerver roer seg litt. I morgen kommer en vennefam på besøk som snakker om tur omtrent samtidig. Blir det til at de drar samme uker ca, skal vi bestille feriehus i morgen. Vi har sett på tre aktuelle, og jeg har min favoritt - tror jeg.
Hva skal vi oppleve? Barna blir 6, 8 og snart 12 år når vi drar. Disney må vi ha med, Et eller annet badeland, NASA senteret skal mann og gutt på i alle fall, Key West og havfiske er obligatorisk, Miami en liten tur i alle fall. noen sier at epcot senteret ikke egners eg for de minste (jentene på 6 og 8 da), stemmer det?

Ellers, noen som har bodd der som vil tipse i veg??

Jeg gleder meg!!!

... og nå må vi begynne å spare opp en del lommepenger vil jeg tro...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.