Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Utdrikningslag og venninner ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-09, 21:23   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Utdrikningslag og venninner ...

Ja, å arrangeere utdrikningslag skal jammen ikke være lett.

Ikke skal man få hjelp til å finne på aktiviteter.
Ikke gidder noen å kjøre, jeg trenger EN ekstra sjåfør utenom meg selv. Noen tør ikke, ja jeg sier det igjen jeg, TØR ikke kjøre i byen, andre vil ikke fordi de ikke kan drikke før vi kommer hjem til oss da.
Ikke er restauranten jeg ville booke bra nok, men de har ingen andre, bedre forslag.
Ikke skal det koste noe heller, så da lurer jeg på hvordan jeg skulle løst dette for å tilfredsstille alle deltakerne. Er det ikke for brudens skyld vi gjør dette? For å vise at vi bryr oss om henne og ønsker å gi henne en fin dag? Det er snakk om 400 kroner pr pers her, det er innmari lite med tanke på at vi er under ti deltakere mener jeg da.

Dette ble veldig sytete ser jeg, men jeg har faktisk andre ting å stri med for tiden enn å holde på med dette som tydeligvis ingen gidder å sette pris på allikevel, bortsett fra bruden på dagen da håper jeg.

Er det flere enn meg som opplever dette når de arrangerer utdrikningslag eller?
Jeg kjenner at jeg ikke gidder å si ja til å være forlover flere ganger i alle fall... I så fall skal det da inn i en eller annen form for kontrakt at jeg slipper å arrangere utdrikningslag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.