Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pappaperm - eller familieferie?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 19:14   #15
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pappaperm - eller familieferie?

Jeg beklager, men jeg må kverulere litt til. For dette med alenetid - det skjer jo uansett. Man har perioder hvor mor er mer travel enn far, og far er derfor mye alene med barna. Eller omvendt. Eller far er på reise og mor er alene med barna. Og så videre. Mens det med å ha lang ferie sammen, hele familien, det er mye mer sjelden. Og kan gi en veldig fin tilknytning det også. Hvor ofte har man anledning til å ta kanskje så mye som to måneder i et varmt land, hvor man har tid til å leke med barna sammen, ingen som må stresse avgårde til jobb, få storesøsken i barnehage osv? Det er også verdifullt, og jeg har derfor ikke lyst til å kritisere by default når familier velger å bruke den ene forelderens (ofte fars) permisjonsdel på det. Men også, for å gjenta meg selv, jeg har ikke vanskeligheter heller med å se for meg tilfeller hvor det er synd at far ikke får prøvd seg på hjemmebane alene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.