Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fastleger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-09, 00:35   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Fastleger

Det er store sjanser for at jeg nå skal skifte fastlege. Jeg var inne og tittet litt på de fastlegene jeg kan velge mellom. Jeg har egentlig bestemt meg for hvem jeg vil ha, men jeg syns det er merkelig å se at det er så ulikt antall pasienter på hver fastlege. Den fastlegen jeg har tenkt å velge har 800 pasienter, mens hans kollega på samme legesenter har 2500 pasienter.

Den legen med 2500 pasienter er ekstremt effektiv. Vi hadde han en periode for mange år siden. Da hadde han tre kontorer. Sekretæren hans kalte inn pasienter etterhvert som de to kontorene han ikke var på var ledige. Så satt pasientene klare til han kom inn til dem. MEN 2500 pasienter på en lege virker uforsvarlig ut. Jeg skjønner jo at noen fastleger kan ha redusert arbeidstid, men jeg så det var så store forskjeller på flere.

Kan en fastlege ta så mange pasienter han vil?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.