Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Salg av leilighet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-09, 20:54   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Salg av leilighet

Vi har startet jakten på et nytt sted og bo, og det er kjempespennende, men det er nesten mer spennende å skulle selge leiligheten vi bor i nå.

Men vi har aldri solgt eiendom før, og jeg lurer på et par ting. Vi har en hel liste med ting som må fikses før en visning, og et evt. salg, bl.a litt maling, legge nytt gulv på kjøkkenet, og ikke minst, rydde og vaske.

Men hvor lang tid går det fra vi kontakter megler, til ting skal være klart til fotografering, visning osv?
Leiligheten vi har, er veldig populær, tilsvarende blir som regel solgt kjapt etter visning, så vi tenker å kjøpe først, og selge etterpå. Men jeg vil jo tro at hvis vi plutselig finner drømmehuset, da får vi det vel bråkvikt med å selge også, og akkurat nå passer det litt dårlig å drive med maling o.l. Så hvor lang ting bør jeg beregne fra vi setter i gang mølla? er det noe spesielt jeg bør tenke på når det gjelder salg av leilighet, eller er det andre boligsalgstips?
Jeg føler meg aldeles grønn på dette, og gruer meg faktisk litt til dette sirkuset.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.