Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Den største kamelen av dem alle - mobil til tiåring

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-09, 09:46   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.816
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den største kamelen av dem alle - mobil til tiåring

Urk. En kamel skal svelges, og ikke minst fordøyes, storesøster skal få mobil til tiårsdagen om en knapp måned. Jeg har holdt tilbake lenge og hun har vært den eneste i klassen uten i noen år nå, men nå bøyer jeg av for mannens press. Jeg synes fremdeles det er unødvendig og et skapt behov, men jeg skal holde kjeft. ( )

Spørsmålet er jo nå hva slags abonnement eller kontant-type skal vi velge? Det må være innenfor Telenor-systemet, så hun kan hektes på vår Fri Familie. Hva slags telefon vi kan få med er vel også av relevans, hva anbefales for tiåringer? Erfaringer?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no