Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Uttaler du ditt navn annerledes på engelsk?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvordan uttaler du ditt navn på engelsk?
Mitt navn finnes på engelsk, men jeg uttaler det som i Norge når jeg snakker engelsk 17 12,98%
Mitt navn finnes på engelsk og jeg uttaler det på engelsk når jeg snakker engelsk 39 29,77%
Mitt navn finnes på engelsk og det uttales helt likt på engelsk og norsk 5 3,82%
Mitt navn finnes ikke på engelsk, men jeg uttaler det på engelsk måte 20 15,27%
Mitt navn finnes ikke på engelsk og jeg uttaler det på norsk måte 49 37,40%
Dustepoll! 1 0,76%
Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-09, 18:44   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uttaler du ditt navn annerledes på engelsk?

Jeg har et navn som finnes på engelsk, men det uttales annerledes. Jeg klarer ikke å si hva jeg heter på engelsk å uttale det på mitt morsmål uten jeg bruker uttalelsen på engelsk. Alle navn finnes jo ikke på engelsk, men kan jo uttales annerledes.

Hva gjør du? Hvordan uttaler du ditt navn på engelsk?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.