Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Et hekleprosjekt

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-09, 14:04   #1
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Et hekleprosjekt

Må skrive av meg litt.

Æsj, nå har jeg prøvd ørten ganger. Blir frustrert men kan jo ikke gi opp, så jeg prøver nok igjen om noen minutter.

Det er altså hekling av kosedyr (elefant) etter oppskrift fra Stoff og Stil. Jeg har ikke heklet så mye, men tenkte jeg skulle få dette til... Skal begynne med 3 masker i en ring, deretter 6 fastmasker på de neste omgangene. Dette skal liksom da bli tuppen av halen, og så skal jeg øke antall masker så det blir en kropp når halen er lang nok. Sikkert ikke så vanskelig, men jeg sliter nesten alltid i starten av hekle og stikkeprosjekter. Det er så smått liksom.

Sånn nå har jeg fått ut litt frustrasjon, og så er jeg klar for å prøve enda en gang. Kanskje dere får se et bilde hvis jeg får til dette, eller så kommer det et nytt innlegg der jeg må skrive av meg enda mer frustrasjon.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.